latar blakang....

this is bout me..


Monday, February 14, 2011

r.u.n.n.e.r + p.h.o.t.o.g.r.a.p.h.e.r..

assalamualaikum suma...
ohaiyo minna..
ogenki desu ka minna?

ok kat cni aku nk ceta skit skunk aku dh diberi 1 g tanggungjawab iaitu runner 4 my group who call malu-malu klik..mmg keja runner ni lbh teruk dr photo kesana kemari mcm2 benda yg aku kena wat kekdahnya...
klu photo besa g umh kenduri shoot,rest jap,mkn2 then balik wak kj kat umh je..runner lak aku kena pergi byk tmpt dr pg smpai mlm xde rehat2...fuh mmg meletihkan gak...apa2 hal aku suka gak kj ni sbb ni slh satu xprience meh..suma editing aku dh siap gara2 pengantin yg xsabar nk gmbr dia meh smpai mrh2 la...sabar la pengantin oi nk edit ni perlu ketelitian gak xleh la nk edit cincai t ko gak yg akn komplen segala meh...sabar jelah ngn kerenah customer tp geram gak..semalam ari yg meletihkan sbb byk gila kj yg kena siap dlm 1 ari tu gak tp xsiap gak sbb      1st - not lupa bawa resit tuk amik baju n beg..
2nd - gambar byk xpilih g tuk print out..
3rd - dh buang masa kat butik k.za sbb dgn luahan ati dia kekdahnya.
4 - kwn aku balqish dr langkawi dtg meh..
so segala kj yg tertangguh semalam kena sambung arini meh..
mcm tu lah kisah aku yg semalam kekdahnya..

p/s baru dpt kol dr kwn alhamdulillah ada yg sudi jd model aku...
    tgh pikir nk wat tema apa la tuk shooting ni...

fix u wt suma...

No comments: