latar blakang....

this is bout me..


Saturday, February 12, 2011

my baby nikon d60...

assalamualaikum..
oyasumimasai minna...


arini aku nk share siapa disebalik kejayaan aku as a women photographer(bila org tanya aku kj apa mmg malu nk ngaku aku ni photographer yelah aku ni bkn pro lagi nk bergelara photographer)...
melalui d60 ni aku berjaya merakam byk memori2 dah juga melalui dia juga aku dpt melihat dan merakam pelbagai xpresi2 mahkluk Allah di muka bumi ni..
ye d60 aku xcukup kuat spt d90,d200,d300,d7000,d3x tp aku sgt bangga memiliki dia..
aku bahagia bersama dia..d60 adalah harta yg plg berharga bg diriku meh..
im really appreciate my baby d60 coz always be with me...
aku xpenah tayang g d60 aku kat mana..
this time sbg penghargaan aku kpd dia kali aku wat entry psl my baby d60...
lets take a look my baby d60..


 ni lah gear aku nikon d60bersama sigma 18mm-200mm,nikon 18mm-70mm with hook&vivitar speedlite..
                                                      pandangan dr depan

                                                                        dari atas..
 ni vvtar aku ni xcely dh rosak kekdahnya..leh taw kan betapa dasat aku gune kamera aku ni smpai dh rosak vvtar meh...yelah speedlite cap ayam kekdahnya..benda ni membantu bila kita berada ditempat gelap kira lighting juga meh..
 rakan d60 aku vivitar speedlite cap ayam je tgh kumpul nk beli sb700 benda amat penting wajib ada meh..
 ni d60 aku dr depan xnmpk body dia yg mantop sbb lens sigma ni besar dr dia meh..mihehehehe..
dr atas baru nmpk the whole body kekdahnya kecik kan dia tp cute..
ni pun rakan d60 aku byk membantu gak dia nikon 18mm-70mm sgt sesuai tuk landscape.
nk wak dia g jmpa doktor sebab terkena fungus lak..




p/s: kamera akn mula wat hal  apabila shutter count dh abis..




this song for my ammore d60..



No comments: