latar blakang....

this is bout me..


Sunday, January 30, 2011

the war has began..!

assalamualaikum..
oyasumimasai minna!!


...aku xtaw nk wat entry ape..anyway si boyafrend aku still kat spital g tp dia dh pindah g spital yg lg joh kekdahnya..so sigh coz xle g melawat dia..hopefully dia sembuh la..


...apa2 hal skunk dh cuti skolah i guest...
...makanya peperangan akn bermula meh..
..my gear is already to shoot the victim..
..agak2 bapa ramai la yg bakal ditembak oleh gear aku yg xsemegah ni..apakah dorank suma dh ready tuk ditembak..
kali ni org yg camne la yg akn ditembak..
arap xde la yg ceweret.hopefully this time dpt pengantin yg sporting outfit dorank superb baru la besh bila menembak t... 
agak2 bila la org yg akn menembak aku t..mihahahaha
wahh verangan la pulak...
aku masukkan skit gmbr2 yg aku dh tembek meh..









nilah sebahagian hasil kerja aku yg xseberapa..
tp alhamdulillah aku ska sgt ngn kerjaya aku ni..
arap2 aku dpt belajar lebih lag tuk menghasilkan 1 seni yg lbh bagus dr yg ni..

No comments: