latar blakang....

this is bout me..


Thursday, January 27, 2011

me n my family.....

ok sementara aku dlm insomnia ni kat cni aku nk ceta skit tentang my family?
sapa family aku tu?
nape mereka leh jd family aku.mihahahaha
besh ke family mcm ni?
cer ceta cer ceta...

...my family...
   aku ada mak n abah yg sgt2 aku syg...i got my super mum very lovely person such kind person i ever hav(sori if BI aku xensem gamaknya..)mak aku ni seorang yg peramah dia ska sembang then normal la mak mana yg xska berleter kn mak aku pun camtu lah..mak aku ni ceweret sgt apa2 sj dia mmg cerewet tahap gaban la..
yg part tu aku agak tensen gak lah..tambah2 klu benda yg dia syg dia akn bebel la smpai bila2 tp apa2 hal aku mmg syg kat dia thats why i call her my super mum...
    abah aku lak aku panggil dia daddy kewl sbb abah ada sifat yg melawan dgn mak ni..abah ni sorang yg kewl
xbyk ckp,muka tu nmpk je garang tp xpernah la nk tgk dia mrh2 mcm mak aku dok mrh..tp jgn wat dia marah dh le skali dia dh marah dia akan naik minyak lbh teruk dr mak..mihahahaha..abah aku ni pesara posmen..wahh aku bangga ngn abah..even dia dh pencen jarang ada kat umh sebab dia berkebun dikampung dia n ajar budak2 mengaji...kiranya aku ni anak ustaz gak la...peace...abah pun suka gak berleter tp payah la nk dgr dia berleter sbb dia cme berleter time mak xde time tu dia berani la..xcely mak ngn abah slalu gaduh meh tp yg byk ckp tu of coz la my super mum my daddy kewl juz diam je dgr je apa yg mak bebel dia..tp aku syg sgt2 kat daddy kewl aku ni..
    ok kak aku yg 1st aku gelar dia onee chan lah..dia ni sgt caring la..pastu perangai cam budak2 ska sgt kaco aku b4 she gets married la tp skunk dh kawin pun ngn abg ipar aku yg ngok ngek tu dia dok k.l jd cikgu bdk dkolah rendah mmg sesuai la ngn onee chan aku ni sbb perangai cam budak2 katakan...
   kak aku yg 2nd lak aku panggil dia nee chan dia ni xbapa ngam la skit ngn aku skit je xbyk pun sbb apa sbb aku ni pemalas skit xska kemas umah..nee chan aku ni ikut perangai mak aku sejibik la gak...
segala keja umah dia la yg wat aku salute la kat dia kira bertuah la klu sapa2 jadi somi dia gamaknya..mihahaha...
ok 3rd abg aku panggil dia nii chan..abg aku ni baik la gak...garang..panas baran pun ada..xcely aku takut ngn abg aku sbb tu aku xbrani lwn ckp dia..tp dia pun slalu gak amik berat psl aku..klu aku bercinta ngn sapa2 dialah org yg pertama aku lena rujuk b4 mak aku..klu dia ckp ok maka lulus la aku tuk bercita klu dia ckp xok makanya failed gamaknya.....
   lastly kucin2 yg pernah aku bela yg aku syg sgt mereka suma adalah family aku gak..mereka gak la yg wat idop aku sentiasa happy tp skunk sekor pun xde meh :-(tp aku nk story skit slh sekor kucin yg aku syg.
nama dia shiwari..ya aku mmg ska letak nama jepun kat kucin2 aku ni..shiwari ni kucin yg sgt degil,tp comey la warna putih shiwari ni gak kucin yg cerdik n aku xleh bohong dia sbb dia taw...dia degil bila xdgr ckp aku or mak tp dia cerdik sgt2 dgr apa org ckp psl dia..dia ni ska ikt mak bergosip segala..
aku mmg syg sgt kat dia..dia dh jd sebahagian family aku...tp dia dh lama pergi meninggalkan aku..
TUHAN  lbh syg kan dia...smpai skunk aku sentiasa rindu dia n aku xleh tima kenyataan yg aku dh kehilangan kucin yg aku syg sgt2...

aku rasa sampai cni je psl family aku yg besh bg aku meh...
sori aku xpandai karang lor..
semoga insomnia aku ni xlama la...
oyasumimasai minna!!

No comments: