latar blakang....

this is bout me..


Sunday, January 30, 2011

sahabat,kawan,rakan,teman...

assalamualaikum suma..

arini aku nk bercakap mengenai sahabat,kawan,rakan,teman...
sahabat,kawan,rakan,teman(SKRT) mempunyai maksud yg sama..
kemana sje kita pergi pasti kita akn memilikinya samada short term or long term..

SKRT terjadi melalui satu ikatan yg dimulakan melalui perkenalan dlm pelbagai cara..
SKRT yg terjalin dgn ati yg ikhlas akn kekal hakiki walaupun pelbagai halangan yg dtg..
SKRT ni juga tempat kita meluahkan segala suka dan duka...
SKRT juga sanggup jatuh bangun bersama kita..
SKRT juga bagaikan ahli kuarga kita..
SKRT lebih dr sebuah percintaan..
SKRT yg jujur dan ikhlas sentiasa akn bersama kita..

TAPI AWAS...
SKRT boleh terputus sekiranya tali ikatan itu tidak diikat dgn baik..
bak kata pepatah : harga sebuah persahabatan lebuh bernilai dr harga sebuah percintaan.

sori la klu karya aku ni xbesh aku juz nk appriciate kwn2 yg aku ikhlas kwn ngn aku..
aku ni bkn la org yg peramah sbb aku jenis pemalu..persahabatn yg terjalin antara aku ngn kwn aku sumanya bermula dr dorank sendiri tp bkn bermakna aku berlagak tp aku ni jenis pemalu bila nk bersembang ngn org slalu aku arap org len yg mula dulu sbb tu aku xramai kwn..tp xpelah kwn yg aku ada ni cukup wat aku happy n aku syg kat dorank..aku nk ucapkan terima kasih/arigator gozaimas kpd kwn2 aku najwa,hazel,nana,adilah,dyla,kilah,milah,maya n balqish...i luv u all much..

spesel dedicated to my bff(bak kata nana meh)

No comments: