latar blakang....

this is bout me..


Tuesday, July 5, 2011

salah aku ke?

assalamualaikum..
                                                                         

sori dh lama iols x wat entry yelah tgh sibuk ngan keja2 editing..
iols kena setel seblom g langkawi...
arini iols nak luahkan sesuatu..
ok iols ada sorang kawan dia ni lelaki..
kawan iols ni sebenarnya senior iol masa iols kat IKBN
iols ngat dia leh jadi best friend iols..
masa mula2 jd kawan sonok gak dia selalu luah apa sj kat iols...
pastu dia gtaw yg iols ni xmacam org len la nak kawan pun pilih rupa la..
bagi iols xkisah sapa org tu yang penting ati dia ikhlas berkawan..
iols ckp kat dia iols sayang dia sbg kawan..dia [pun dah ada awek dh..
iols xkisah pun sebab iols memang xde perasaan kat dia..
kawan iols ni keja kapal..
baru2 ni dia balik malaysia tiba2 iols terkejut dia terus jadi sombunk ngan iols..
bila iols on chat ngan dia trus dia offline..xpe sabar g..
bila tanya xbalas langsung..xpelah iols xarap apa2 dari dia..
cuma iols terkilan ngan sikap dia tiba2 wat camtu sedangkan iols terpikir iols ada wat salah apa2 ke yg dia layan camtu..
lebih dari tu iols xde rasa apa2 sebab iols ngan dia cuma berkawan saja hanya berkawan..
juz a friend not more than that..
iols memang xder pasaan apa2 kat juz ada pasaan sbg kawan je...
toek punya orang xder pasal aku nak suka kat ko k..
lantak la pasni jgn cari aku lagi...
aku xpernah benci org tp ko dah wat aku benci ko..
debushhh debushhh wekkkk

camtulah lelaki pasan bagus sgt lah...
ada ramai g yg lebih bagus dari ko badak tonggeng...




2 comments:

cikgu said...

hai..tq follow cf...:):)

jie san said...

hai..sama2..