latar blakang....

this is bout me..


Tuesday, July 19, 2011

apa yg aku wat arini...

assalamualaikum...
kombawa minna..
hai ols suma..
arini juz nk share apa yg iols wat meh..
arini iols wat apa erk..




arini aktiviti iols adalh g shoot gambar tuk orang memancing..
so iols kena ikut orang naik bot g ke tengah di pantai teluk baru..
1st time naik bot memang agak gayat & takut terbalik,...


masa bot tengah jalan memang melompat-lompat bot ni..
ok dh sampai tengah2 ni geng2 mancing pun start lah memancing..
kat tengah laut ni iols agak penink ngan rasa mual nak muntah kekdahnya..


iols tahan gak cnk muntah2 kat tengah laut ni..
taw x sapa lg yg bersama iols selain pemandu bot,ada kwn bos iols,bos iols,ika & amin anak bos...
ni 1 pengalamn baru iols..sonok sgt2meh..
ok lah sampai cni je iols nyer entry..
nanti iols upload gamba yer..
 itterashai minna...


salah 1 lagu pebret ni..







2 comments:

Shuk_ArChie said...

Oh g mancing... bukankah memancing itu ~bosan~.. hehehe

jie san said...

byk la bosan xbosan pun..yg bosan tu sebab kena tunggu ikan mkn umpan je....mihehehehe moh la dtg langkawi ye...