latar blakang....

this is bout me..


Sunday, June 12, 2011

am i desperate?

asslamualaikum suma...
oyasumimasai minna...

entry arini ada sedikit kemarahan yg melekat dihati....aku bkn pe aku ni mmg luaran nmpk mcm jht tp ati xsama..ya byk benda jht yg aku wat tp bkn la jht yg xleh dimaafkan..jht aku ni jht jenis nakal normal kan...
aku xtaw nape org pandang serong kat aku bkn slh aku pun..hmm aku juz nk gtaw ok klu aku bek xpecially ngn laki ni aku cukup benci asal aku bek ckp elok2 mula la nk ngata aku gedik gila jantan..hello im not like dat ok...tgk untill now aku still single and im happy be single not desperate to hav any relationship wif any guy ok..klu aku ni jenis gedix dh lama aku tukar2 laki ok...aku happy je dgn apa yg aku wat skunk ok..xpernah ganggu idop org pun xpernah rampas hak org pun...mencik..mencik..mencik ngn org berpikiran negatif kat aku ni...ya aku nakal dr segi len tp bab nk gedik2 ni bkn aku ok..aku taw la diri ku aku camne...i know who am i!!!! cewah mcm lam filem lak...klu aku nak boyafrend pun aku nk cam Y.S dia berbakat dlm suma benda dh la comey can make my heart melt....

No comments: