latar blakang....

this is bout me..


Wednesday, February 16, 2011

kurang sihat...

assalamualaikum suma...
moshi2 minna...

dear my blog,arini aku demam xcely dr smalam dok rasa sbb dh start flu,sakit gg n sakit perut...
itu adalah antara simpton bg aku klu aku akn demam kekdahnya..
aku rasa bdn aku melayang2 je..xcely aku klu sakit susah nk ngadu kat org then aku slalu ckp antibodi aku susah nk dpt sakit..cukuplah dulu time2 skolah aku slalu tipu mak sakit mcm2 sbb xbnk g skolah sbb bila aku skt tul2 xdpt nk cy dh tu yg skunk aku ska mendiamkan diri bila aku skt kekdahnya...
tp xpelah sakit ku ini tpernah menyusahkan sape2 g...
xcely aku plg benci ngn demam ni..ntah nape aku benci ngn demam ni aku pn xtaw..aku lg ska bila aku gastrik g dr demam sbb gastrik aku dpt rehat klu demam aku xleh nk rehat aku akn rs rimas sgt..
semoga demam aku cpt kebah...

No comments: